PEPE
Administrator
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z centrum dowodzenia wszechświatem ;)
|
Wysłany: Czw 22:30, 11 Paź 2007 Temat postu: Regulamin |
|
|
Każdy użytkownik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem oraz z
funkcjonowaniem forum
Na forum obowiązują zasady dobrego wychowania i wzajemnego szacunku.
1. Temat dyskusji powinien być sformułowany zwięźle i być związany z
przeznaczeniem działu, na którym się znajduje.
2. Tytuł wiadomości powinien oddawać sens sprawy lub pytania (nikt nie wie,
co kryje się za wiadomością o tytule np. mam pytanie, kto wie, lub szukam).
3. Nowe tematy powinny być zakładane tylko wtedy, gdy jego autor ma coś
interesującego do napisania.
4. Założenie nowego tematu powinno być poprzedzone sprawdzeniem, czy podobny
temat nie był już poruszany wcześniej.
5. Każdy użytkownik powinien starać się, żeby jego post (oczywiście w miarę
możliwości) był jak najbardziej przejrzysty i czytelny. Prosimy także, o
"przyłożenie" się do interpunkcji, składni i ortografii, a także
pisanie językiem zrozumiałym dla wszystkich. Jeżeli posty będą zawierały
znaczną ilość różnego rodzaju błędów, będą one usuwane.
6. Jeśli chcesz zmienić swój post, coś do niego dodać lub usunąć, nie
pisz nowego, tylko skorzystaj z funkcji "zmień".
7. Administratorzy i moderatorzy nie muszą tłumaczyć się ze swoich decyzji.
Na forum zabrania się:
1. Zamieszczania wypowiedzi powszechnie uznanych za wulgarne, obraźliwe,
oszczercze, nienawistne, zawierających groźby, umieszczania treści
obscenicznych, lub szydzące z jakiejkolwiek osoby lub organizacji.
2. Używania wulgarnych wyrazów i ubliżanie innym forumowiczom, oraz klubom,
którym kibicują.
3. Rozpowszechniania informacji nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd.
4. Nieuzasadnionego pisania samymi dużymi literami, (z użyciem klawisza Caps
Lock), wytłuszczonym drukiem, innym niż domyślny (czarny), lub powiększoną
czcionką. Dotyczy to zarówno tytułów tematów jak i całości wypowiedzi czy
jej dużych fragmentów.
5. Zakładania nowych wątków o istniejącym już temacie oraz umieszczania
tego samego tematu w kilku działach.
6. Prowadzenia prywatnych polemik między dwoma osobami o ile nie dotyczą one
tematu.
7. Kopiowania nicków (nadawania tego samego brzmienia przy zmienionej pisowni)
8. Umieszczania na forum obrazów o dużym rozmiarze (długie ładowanie się
strony, „rozjeżdżanie” się forum).
9. Przywłaszczania avatarów innych użytkowników forum
. Rozmiar avatarów powinien wynosić do 50 kB, a podpisów (sygnatur) do 100 kB.
Ponadto:
10. Prosimy o nie zamieszczanie w postach i opisach wszelakich reklam firm, stron
internetowych, z wyjątkiem sytuacji, w której dane linki stanowią źródło
dyskusji.
11. Posty nie mogą nieść za sobą ŻADNYCH treści rasistowskich. To
ograniczenie a jednocześnie prośba będzie SUROWO PRZESTRZEGANE!
12. Nie piszemy na tematy chuligańskie, od tego są inne miejsca.
13. Wszelkie prośby i ewentualne zastrzeżenia prosimy kierować do
Administratora lub Moderatorów forum.
14. Wszelkie sytuacje sporne będą rozstrzygać Administrator i Moderatorzy
forum.
Użytkownik niestosujący się do powyższych reguł zostanie upominany, a jego
posty lub tematy skasowane/edytowane. Nagminne łamanie regulaminu karane będzie
usunięciem konta użytkownika oraz banem. W przypadku wątpliwości prosimy o
kontakt z Administratorem lub Moderatorami forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|